Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37531
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКаменчук М. І.-
dc.date.accessioned2025-11-03T22:16:44Z-
dc.date.available2025-11-03T22:16:44Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКаменчук М. І. SWOT-АНАЛІЗ як основа формування маркетингових стратегій підприємств / М.І. Каменчук // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2025. – №2. – С. 75-78.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37531-
dc.description.abstractУ статті розглянуто SWOT-аналіз у формуванні маркетингових стратегій підприємств. Більш конкретно про SWOT-аналіз у формуванні маркетингових стратегій було розглянуто матричний підхід, який дозволяє структурувати результати оцінки та систематизувати стратегічні напрями розвитку компанії. Автор на основі дослідження наукових публікацій розглядає використання цього інструменту для оцінки сильних і слабких сторін організації, а також зовнішніх можливостей і загроз, що є важливими для визначення напрямів розвитку компанії. Наведено основні недоліки методу, серед яких його суб’єктивність, загальна схематичність та обмеженість у передбаченні змін. Наведено внутрішні та зовнішні фактори, що формують умови діяльності підприємства.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectSWOT-аналізuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectсильні та слабкі сторони підприємстваuk_UA
dc.subjectможливостіuk_UA
dc.subjectзагрозиuk_UA
dc.titleSWOT-АНАЛІЗ як основа формування маркетингових стратегій підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Каменчук М_Молодіжний вісник-2-2025.pdf2,39 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.