Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37596
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисиця Н.-
dc.date.accessioned2025-11-10T21:13:24Z-
dc.date.available2025-11-10T21:13:24Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛисиця Н. Реклама та PR як інструменти впливу у маркетингу креативних індустрій / Н. Лисиця // Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences. – 2025. - № 5. – С. 448-452.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37596-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано використання інструментів впливу на споживачів у маркетингу креативних індустрій. Визначено сутність маркетингу креативних індустрій. Головна відмінність у тому, що маркетинг креативних індустрій працює не тільки з раціональною вигодою, а й з емоційною цінністю, унікальністю та культурним сенсом. У креативних індустріях головна сила впливу – це емоції, унікальність та культурний контекст. Тут споживач купує не лише товар чи послугу, а й досвід, естетику, ідентичність. Таким чином, креативний маркетинг – це не лише набір інструментів просування, а ціла стратегія, що поєднує креативність, культурну цінність і бізнес-мислення. Встановлено, що інструменти впливу на споживачів реклама та PR у маркетингу креативних індустрій мають не лише комерційну, а й емоційно-культурну складову. Вони працюють на стику економіки, культури та психології. З'ясовано, що важлива не тільки раціональна вигода, емоційна цінність, а й унікальність і культурне значення. Творчість забезпечується системою інструментів впливу, серед яких важливу роль відіграють реклама та PR. Отже: реклама надає інструменти впливу для яскравої подачі ідей, PR забезпечує контекст, довіру і соціальну значимість. Разом вони підсилюють один одного і роблять маркетинг креативних індустрій живим і впливовим.. Вони вирішують різні, але взаємодоповнюючі завдання. Ключові слова: маркетинг креативних індустрій, інструменти впливу, реклама, PR,емоційна цінністьuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмаркетинг креативних індустрійuk_UA
dc.subjectінструменти впливуuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectPRuk_UA
dc.subjectемоційна цінністьuk_UA
dc.titleРеклама та PR як інструменти впливу у маркетингу креативних індустрійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лисиця Н Реклама та PR у маркетингу К І.pdf636,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.