Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37665
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарова С. Ю.-
dc.contributor.authorЗатєйщикова О. О.-
dc.date.accessioned2025-11-17T12:27:41Z-
dc.date.available2025-11-17T12:27:41Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationГончарова С. Ю. Формування стратегії соціального розвитку підприємства / С. Ю. Гончарова, О.О. Затейщикова // Економіка розвитку. – 2005. – № 2 (34) спецвипуск. – С. 40-44.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37665-
dc.description.abstractIn the article the theoretical ground of strategic management system in relation to social development of enterprise is conducted, as well as methodical work on stages of forming the strategy of social development.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectсоціально привабливе підприємствоuk_UA
dc.subjectстратегія соціального розвиткуuk_UA
dc.subjectсоціальний захист працівниківuk_UA
dc.subjectматричний підхідuk_UA
dc.titleФормування стратегії соціального розвитку підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 2 (спецвипуск)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
гончарова.pdf645,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.