Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37694
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄфімов М.-
dc.contributor.authorДолгова Н.-
dc.date.accessioned2025-11-19T22:11:31Z-
dc.date.available2025-11-19T22:11:31Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЄфімов М // Проєктування системи веб-захисту на основі машинного навчання / М. Єфімов, Н. Долгова // Innovative Approaches in Modern Science and Technology : матеріали 3-ї Міжнародної науково-практичної конференції. - Lisbon, Portugal, 2025. – Р. 228-232.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37694-
dc.description.abstractУ роботі представлено проєктування системи веб-захисту на основі машинного навчання, спрямованої на протидію стійким веб-загрозам, таким як SQL-ін’єкції та XSS. Запропонована архітектура реалізує трирівневу побудову зі сквозним потоком даних, що поєднує журнали трафіку, результати краулінгу та відкриті реєстри вразливостей. Подвійний конвеєр обробки даних включає «класичну» гілку (ознаки TF-IDF та ансамбль традиційних ML-моделей) і «нейромережеву» гілку на основі LSTM, над якими працює метапередбачувач із єдиною оцінкою ризику. Функціонування системи організовано в чотири фази: краулінг, пасивний ML-аналіз, ML-керований фаззинг і доказову активну валідацію. Такий підхід дає змогу зменшити кількість активних запитів, скоротити хибнопозитивні спрацьовування, підвищити пропускну здатність перевірок і забезпечити відтворюваність результатів та інтеграцію в CI/CD-процеси.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectвеб-застосункиuk_UA
dc.subjectбезпека веб-застосунківuk_UA
dc.subjectдинамічний аналіз безпекиuk_UA
dc.subjectDASTuk_UA
dc.subjectвеб-сканерuk_UA
dc.subjectвиявлення вразливостейuk_UA
dc.subjectSQL-ін’єкціяuk_UA
dc.subjectXSSuk_UA
dc.subjectфаззингuk_UA
dc.subjectмашинне навчанняuk_UA
dc.titleПроєктування системи веб-захисту на основі машинного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (КІТ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.