Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37722
Назва: Маркетингова дистанційна робота на релокованих підприємствах: виклики та перспективи
Автори: Небилиця О.
Теми: релокація
маркетингова діяльності
комунікація
дистанційна робота
цифрові інструменти
омніканальна стратегія
маркетингові виклики
конкурентоспроможність
організація
маркетинг
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Небилиця О. Маркетингова дистанційна робота на релокованих підприємствах: виклики та перспективи / О. Небилиця // Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences. – 2025. - №5. – Р. 146-152.
Короткий огляд (реферат): : У статті досліджено особливості організації маркетингової діяльності релокованих підприємств в умовах воєнних та економічних криз, коли маркетингові підрозділи переходять на дистанційний формат роботи. Розкрито сутність релокації бізнесу та її вплив на маркетингові стратегії. Проаналізовано сучасні підходи до управління маркетингом в онлайн-режимі, зокрема customer-centric marketing, data-driven marketing, Agile-маркетинг, інтегровані маркетингові комунікації (IMC) та омніканальну стратегію. Наведено ключові цифрові інструменти для аналітики, автоматизації комунікацій і підтримання безперервного клієнтського досвіду. Окреслено основні виклики релокованого бізнесу - логістичні, юридичні, кадрові, маркетингові, фінансові та репутаційні. Запропоновано практичні рекомендації щодо ефективної дистанційної роботи маркетингових команд та підвищення конкурентоспроможності релокованих підприємств на нових ринках.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37722
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Небилиця О.А..pdf600,61 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.