Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37760
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНебилиця О. А.-
dc.date.accessioned2025-11-25T10:20:37Z-
dc.date.available2025-11-25T10:20:37Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationНебилиця О. А. Маркетингові комунікації в умовах диджиталізації освітнього процесу: виклики та перспективи / О. А. Небилиця // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця. - № 3. - 2025. - С. 256-259.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37760-
dc.description.abstractУ статті досліджено роль маркетингових комунікацій в умовах диджиталізації освіти, окреслено основні виклики та перспективи їх застосування, визначено сучасні цифрові інструменти, що формують бренд та конкурентоспроможність освітніх закладів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectдиджиталізаціяuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectцифрові інструментиuk_UA
dc.subjectбренд освітнього закладуuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.titleМаркетингові комунікації в умовах диджиталізації освітнього процесу: виклики та перспективиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
к_Небилиця О.А..pdf610,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.