Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37932Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Архипенко Л. М. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-04T18:56:22Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-04T18:56:22Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Архипенко Л. М. Викладання української мови як іноземної студентам нефілологічних спеціальностей: професійно-орієнтований підхід / Л. М. Архипенко // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів у закладах вищої освіти : зб. наук. ст. за матеріалами ХХ Міжнар. наук.- практ. конф., 23 жовтня 2025 р. : тези допов. – Харків : ХНАДУ, 2025. – С. 5-8. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37932 | - |
| dc.description.abstract | Розглянуто особливості викладання української мови як іноземної студентам нефілологічних спеціальностей у контексті глобалізаційних процесів та розвитку цифрових технологій. Наголошено на зростанні ролі комунікативної компетентності в сучасній професійній діяльності та значущості української мови як інструмента фахової комунікації й адаптації іноземних студентів до освітнього середовища. Обґрунтовано необхідність переходу до професійно орієнтованого та компетентнісного підходів, що забезпечують формування практичних умінь використання мови в типових ситуаціях професійного спілкування. Визначено ключові принципи сучасної методики (професійна спрямованість, комунікативність, інтеграція, функціональність), а також окреслено особливості роботи з технічними спеціальностями. Виокремлено ефективні методи навчання: моделювання професійних ситуацій, аналіз технічних текстів, складання ділових документів, проєктна діяльність та використання мультимедійних і цифрових ресурсів. Проаналізовано основні труднощі (різний рівень мовної підготовки, обмеженість часу, низька мотивація) і визначено шляхи їх подолання. Зроблено висновок про важливість інтеграції мовної та фахової підготовки для формування конкурентоспроможного спеціаліста. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.subject | українська мова як іноземна | uk_UA |
| dc.subject | професійно орієнтоване навчання | uk_UA |
| dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
| dc.subject | комунікативна компетентність | uk_UA |
| dc.subject | інтегроване навчання | uk_UA |
| dc.title | Викладання української мови як іноземної студентам нефілологічних спеціальностей: професійно-орієнтований підхід | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Статті (УФІ) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Архипенко_Тези (репозитарій).pdf | 135,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.