Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37963
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTsypina D. S.-
dc.date.accessioned2025-12-07T22:51:57Z-
dc.date.available2025-12-07T22:51:57Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationTsypina D. S. Teacher language in foreign language teaching as a language register / Tsypina D. S. // Стратегічні орієнтири розвитку науки, світи, технологій та суспільних трансформацій: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції, 28 листопада 2025 р. - Рівне: ЦФЕНД, 2025. - C. 46 – 47.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37963-
dc.description.abstractУ тезах наголошено на важливості врахування аспекту мови викладача в процесі викладання іноземної мови. Наведено низку особливостей, притаманних мові викладання, а саме: у викладанні іноземної мови мова викладання є повільнішою; швидкість варіюється залежно від рівня навчання; у викладанні дієслова вживаються набагато частіше в теперішньому часі, ніж в інших; мові викладання характерні виражені фонологічні та інтонаційні особливості. Досліджено, що викладачі іноземних мов можуть використовувати стратегії мовної адаптації (відомі в літературі як «спрощення»). Взаємна стилістична адаптація є характерною рисою всіх неформальних мовних контактів.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectforeign languageuk_UA
dc.subjectsimplificationuk_UA
dc.subjectstylistic adaptationuk_UA
dc.subjectcharacteristics of the teacher's languageuk_UA
dc.titleTeacher language in foreign language teaching as a language registeruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІММК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез,Ципіна.pdf459,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.