Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38001
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШарый П. А.-
dc.date.accessioned2025-12-09T09:25:47Z-
dc.date.available2025-12-09T09:25:47Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationШарый П. А. Классификация бизнес-коммуникаций в современном менеджменте / П. А. Шарый // Економіка розвитку. – 2005. – № 4 (36). – С. 26-29.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38001-
dc.description.abstractIn the article the methodical approaches to interpretation the definition of "communications" concept are considered, the classification of types of communications is developed and the determination of "business-communications" concept is given.uk_UA
dc.language.isoru_RUuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectбизнес-коммуникацииuk_UA
dc.subjectинструменты коммуникацииuk_UA
dc.subjectотраслевые особенности коммуникацииuk_UA
dc.titleКлассификация бизнес-коммуникаций в современном менеджментеuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шарий.pdf596,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.