Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38118
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПлоха О. Б.-
dc.date.accessioned2025-12-15T07:48:07Z-
dc.date.available2025-12-15T07:48:07Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationПлоха О. Б. Формування механізму маркетингового стратегічного планування на вітчизняних підприємствах / О. Б. Плоха // Економіка розвитку. – 2005. – № 4 (36). – С. 97-98.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38118-
dc.description.abstractThe article is devoted to the problems of the marketing strategic planning mechanism formation the domestic enterprises. The backbone factor as the system functional completeness is offered to be taken as a principle of selection the elements of strategic planning marketing system. The cooperation of the system elements provides realization of the marketing strategic planning mechanism.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectстратегічний маркетингuk_UA
dc.subjectпланування цілейuk_UA
dc.subjectпланування стратегійuk_UA
dc.subjectпланування заходівuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.titleФормування механізму маркетингового стратегічного планування на вітчизняних підприємствахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
плоха.pdf559,31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.