Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38123
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербак В. Г.-
dc.contributor.authorМігурська О. М.-
dc.date.accessioned2025-12-15T09:38:17Z-
dc.date.available2025-12-15T09:38:17Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationЩербак В. Г. Формування фармацевтичним підприємством дистриб’юторської системи збуту лікарських препаратів / В. Г. Щербак, О. М. Мігурська // Економіка розвитку. – 2005. – № 4 (36). – С. 106-110.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38123-
dc.description.abstractIn the article the model of building the distributor system of medical preparations saling is given, which will allow the pharmaceutical firm to select economically attractive distributors for construction the marketing network.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectзбутова політикаuk_UA
dc.subjectфармацевтичне підприємствоuk_UA
dc.subjectмодель дистриб’юторської системиuk_UA
dc.subjectкластерний аналізuk_UA
dc.titleФормування фармацевтичним підприємством дистриб’юторської системи збуту лікарських препаратівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
щербак.pdf662,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.