Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38142
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKovalova K. L.-
dc.date.accessioned2025-12-16T22:01:42Z-
dc.date.available2025-12-16T22:01:42Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationKovalova K. L. Artificial intelligence as a tool for enhancing the efficiency of personalised foreign language learning in postgraduate education / K. L. Kovalova // Current scientific goals, approaches and challenges: Collection of Scientific Papers «SCIENTIA» with Proceedings of the V International Scientific and Theoretical Conference, December 12, 2025. - Dresden, Federal Republic of Germany: International Center of Scientific Research. - С. 374–378.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38142-
dc.description.abstractThis article explores the potential of artificial intelligence (AI) as a pivotal tool for enhancing the efficiency of personalized foreign language learning within the context of postgraduate education. The study conceptualizes personalization as a progressive pedagogical strategy grounded in andragogy and subject–subject interaction, enabling adult learners to actively design their individual educational trajectories.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.subjectpostgraduate educationuk_UA
dc.subjectpersonalization as a strategyuk_UA
dc.subjectforeign languageuk_UA
dc.titleArtificial intelligence as a tool for enhancing the efficiency of personalised foreign language learning in postgraduate educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІММК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ковальова_Тези.pdf2,26 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.