Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38183
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧжен М.-
dc.contributor.authorШумський О. Л.-
dc.date.accessioned2025-12-17T22:41:10Z-
dc.date.available2025-12-17T22:41:10Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЧжен М. Особливості систем професійно-технічної освіти розвинених країн світу / М. Чжен , О. Л. Шумський // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку: Збірн. матер. VІІІ Міжнар. наук.-метод. Конф., 6-7 березня 2025 р. - Одеса: ОНЕУ, 2025. - С. 42–43.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38183-
dc.description.abstractРозглянуто поточний стан професійно-технічної освіти розвинених країн світу (Китаю, Фінляндії, Великобританії, Сполучених Штатів Америки, Японії) в контексті глобалізаційної парадигми розвитку суспільства. Встановлено, що існуючі на сьогодні в різних країнах і регіонах світу відмінності в системах освіти за освітніми цілями, освітнім менеджментом, системою та методами навчання, відбором студентів тощо визначається певними історичними, культурними та соціальними умовами. Міжкультурне порівняння систем освіти сприяє модернізації і підвищенню якості освіти, а також глобальному освітньому обміну та співпраці щодо фахової підготовки фахівців технічної галузі.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectпрофесійно-технічна освітаuk_UA
dc.subjectтенденції розвитку систем професійно-технічної освітиuk_UA
dc.subjectмодернізаціяuk_UA
dc.subjectосвітні реформиuk_UA
dc.titleОсобливості систем професійно-технічної освіти розвинених країн світуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІММК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3_репозитарій_Шумський_текст.pdf1,78 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.