Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38212
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоротков Д.-
dc.date.accessioned2025-12-20T18:23:19Z-
dc.date.available2025-12-20T18:23:19Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКоротков Д. Публічна дипломатія в умовах глобалізації: нові суб’єкти та механізми формування іміджу держави / Д. Коротков // Актуальні проблеми сучасних міжнародних відносин : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 18-19 листопада 2025 р. / ред. кол.: І. В. Іщенко, І. К. Головко, П. Г. Петров. – Дніпро : ДНУ, 2025. - С. 52− 56. (Електронне видання)uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38212-
dc.description.abstractУ роботі досліджено публічну дипломатію як ключовий інструмент формування міжнародного іміджу держави в умовах глобалізації та інформаційної революції. Проаналізовано трансформацію традиційної дипломатії під впливом зростання ролі громадської думки, розвитку глобальних комунікацій і появи нових суб’єктів міжнародних відносин — неурядових організацій, медіа, корпорацій, міжнародних інституцій та індивідуальних комунікаторів. Розкрито сутність поняття «публічна дипломатія», її еволюцію та взаємозв’язок із концепцією «м’якої сили». Окрему увагу приділено механізмам формування іміджу держави через стратегічну комунікацію, щоденну інформаційну діяльність і розвиток довгострокових міжнародних контактів. Обґрунтовано, що ефективна публічна дипломатія сприяє підвищенню авторитету держави на міжнародній арені, зміцненню довіри та досягненню зовнішньополітичних цілей у сучасному глобалізованому світі.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectпублічна дипломатіяuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectімідж державиuk_UA
dc.subjectм’яка силаuk_UA
dc.subjectміжнародні комунікаціїuk_UA
dc.subjectстратегічна комунікаціяuk_UA
dc.subjectгромадська думкаuk_UA
dc.subjectміжнародні відносиниuk_UA
dc.titleПублічна дипломатія в умовах глобалізації: нові суб’єкти та механізми формування іміджу державиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МВПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.1. Коротков Д.С. _Публічна дипломатія.pdf456,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.