Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38219
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДибач І. Л.-
dc.date.accessioned2025-12-20T19:04:41Z-
dc.date.available2025-12-20T19:04:41Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДибач І. Л. Формування цифрової культури менеджера у глобальному бізнес-середовищі / І. Л. Дибач // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 21 листопада 2025 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2025. – С. 567-571.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38219-
dc.description.abstractДосліджено сутність цифрової культури менеджера як ключового чинника ефективного управління в умовах глобальної цифрової трансформації. Уточнено дефініцію цифрової культури менеджера та визначено її основні складові: мотиваційну, компетентнісну, комунікаційну й етичну. Обґрунтовано відмінність цифрової культури від суміжних понять, таких як цифрова компетентність і цифровий інтелект. Проаналізовано чинники формування цифрової культури менеджера та окреслено системний підхід до її розвитку в глобальному бізнес-середовищі. Підкреслено роль цифрової культури у формуванні цифрового лідерства та забезпеченні інноваційного розвитку організацій.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectцифрова культура менеджераuk_UA
dc.subjectцифрове лідерствоuk_UA
dc.subjectглобальне бізнес-середовищеuk_UA
dc.subjectцифрова трансформаціяuk_UA
dc.subjectорганізаційна культураuk_UA
dc.subjectуправлінські компетентностіuk_UA
dc.titleФормування цифрової культури менеджера у глобальному бізнес-середовищіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дибач_тези_КСП.pdf1,67 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.