Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38254
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник К. Д.-
dc.date.accessioned2025-12-20T21:46:21Z-
dc.date.available2025-12-20T21:46:21Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМельник К. Д. Маркетингова комунікаційна політика в умовах цифровізації / К. Д. Мельник // Сучасні напрямки розвитку менеджменту та економіки в умовах VUCA-світу : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 14 листопада 2025 р. – Харків : ХНАДУ», 2025. – C. 514-516.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38254-
dc.description.abstractВ статті розглянуто сутність маркетингової комунікаційної політики та досліджено її роль в умовах цифровізації.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмаркетингова комунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectстратегічне планування комунікаційuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.titleМаркетингова комунікаційна політика в умовах цифровізаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ДУПАЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мельник.pdf506,99 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.