Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3827
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПуголовкіна М. О.-
dc.date.accessioned2013-09-25T08:24:30Z-
dc.date.available2013-09-25T08:24:30Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПуголовкіна М.О. Підвищення ефективності торгівельної діяльності за рахунок Internet-торгівлі / М.О. Пуголовкіна // Управління розвитком. - 2013. - №11. - С. 113 - 116en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3827-
dc.description.abstractРозглянуто питання підвищення ефективності торгівельної діяльності за рахунок Internet-торгівлі, висвітлено питання визначення чинників для оцінювання цільової аудиторії, а також вказані основні переваги та недоліки використання Internet-торгівлі.en_US
dc.description.abstractРассмотрены вопросы повышения эффективности торговой деятельности за счет Internet-торговли, освещены вопросы определения факторов для оценки целевой аудитории, а также указаны основные преимущества и недостатки использования Internet-торговли.en_US
dc.description.abstractThe issues of increasing the efficiency of trading activities through Internet trade are discussed, the problems of determining the factors for evaluating the target audience are revealed, as well as the main advantages and disadvantages of Internet trade usage are identified.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectInternet-торгівляen_US
dc.subjectальтернативна торгівляen_US
dc.subjectглобалізація торгівліen_US
dc.subjectособливості Internet-торгівліen_US
dc.subjectInternet-магазиниen_US
dc.titleПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ТОРГІВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА РАХУНОК INTERNET-ТОРГІВЛІen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc339.17:004.738.5en_US
Розташовується у зібраннях:№ 11



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.