Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38397Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Перелигіна Л. А. | - |
| dc.contributor.author | Садковий В. П. | - |
| dc.contributor.author | Богдан Ж. Б. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-25T23:00:16Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-25T23:00:16Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Перелигіна Л. А. Психологічні особливості управління науковою роботою студентів-психологів під час воєнного стану / Л. А. Перелигіна, В. П. Садковий, Ж. Б. Богдан // Габітус. 2025. - Вип. 76. - С. 96-99. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38397 | - |
| dc.description.abstract | У статті проаналізовано психологічні особливості управління науковою діяльністю студентів-психологів в умовах воєнного стану як складову забезпечення якості професійної підготовки та збереження академічної мотивації. Обґрунтовано актуальність проблеми з огляду на підвищений рівень стресу, емоційного виснаження, соціальної ізоляції та трансформацію освітнього середовища внаслідок війни. Представлено результати емпіричного дослідження, які засвідчують наявність значущого взаємозв’язку між рівнем стресу студентів і їхньою мотивацією до наукової роботи, а також залежність ефективності дослідницької діяльності від якості взаємодії з науковим керівником. Розкрито багатофункціональну роль наукового керівника як організатора, ментора, фасилітатора та джерела психологічної підтримки в кризових умовах. Запропоновано модель ефективного управління науковою діяльністю, що ґрунтується на принципах гнучкості, партнерської взаємодії, емпатійного лідерства та індивідуалізованого підходу. Наголошено на значущості суб’єктивного благополуччя студентів, використанні цифрових інструментів і підтримувального освітнього середовища як стратегічних чинників збереження наукової активності та професійної самореалізації майбутніх психологів у період воєнних викликів. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.subject | наукова діяльність | uk_UA |
| dc.subject | студенти-психологи | uk_UA |
| dc.subject | війна | uk_UA |
| dc.subject | емоційний стан | uk_UA |
| dc.subject | мотивація | uk_UA |
| dc.subject | науковий супровід | uk_UA |
| dc.subject | психосоціальна підтримка | uk_UA |
| dc.title | Психологічні особливості управління науковою роботою студентів-психологів під час воєнного стану | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Статті (ПС) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Перелигіна_Л_А_,_Садковий_В_П_,_Богдан_Ж_Б.pdf | 167,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.