Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38397
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерелигіна Л. А.-
dc.contributor.authorСадковий В. П.-
dc.contributor.authorБогдан Ж. Б.-
dc.date.accessioned2025-12-25T23:00:16Z-
dc.date.available2025-12-25T23:00:16Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПерелигіна Л. А. Психологічні особливості управління науковою роботою студентів-психологів під час воєнного стану / Л. А. Перелигіна, В. П. Садковий, Ж. Б. Богдан // Габітус. 2025. - Вип. 76. - С. 96-99.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38397-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано психологічні особливості управління науковою діяльністю студентів-психологів в умовах воєнного стану як складову забезпечення якості професійної підготовки та збереження академічної мотивації. Обґрунтовано актуальність проблеми з огляду на підвищений рівень стресу, емоційного виснаження, соціальної ізоляції та трансформацію освітнього середовища внаслідок війни. Представлено результати емпіричного дослідження, які засвідчують наявність значущого взаємозв’язку між рівнем стресу студентів і їхньою мотивацією до наукової роботи, а також залежність ефективності дослідницької діяльності від якості взаємодії з науковим керівником. Розкрито багатофункціональну роль наукового керівника як організатора, ментора, фасилітатора та джерела психологічної підтримки в кризових умовах. Запропоновано модель ефективного управління науковою діяльністю, що ґрунтується на принципах гнучкості, партнерської взаємодії, емпатійного лідерства та індивідуалізованого підходу. Наголошено на значущості суб’єктивного благополуччя студентів, використанні цифрових інструментів і підтримувального освітнього середовища як стратегічних чинників збереження наукової активності та професійної самореалізації майбутніх психологів у період воєнних викликів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectнаукова діяльністьuk_UA
dc.subjectстуденти-психологиuk_UA
dc.subjectвійнаuk_UA
dc.subjectемоційний станuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectнауковий супровідuk_UA
dc.subjectпсихосоціальна підтримкаuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості управління науковою роботою студентів-психологів під час воєнного стануuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (ПС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Перелигіна_Л_А_,_Садковий_В_П_,_Богдан_Ж_Б.pdf167,06 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.