Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/385
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоліканова А. В.-
dc.date.accessioned2012-05-15T11:19:53Z-
dc.date.available2012-05-15T11:19:53Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПоліканова А. В. Використання теорії архетипів у практиці брендингу / А. В. Поліканова // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С. 27-29en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/385-
dc.description.abstractРозглянуто питання застосовності концепції архетипу до брендингу, визначення ефективності архетипу і його безпосереднього впливу на підсвідомість споживача.en_US
dc.description.abstractDealing with the ways in which the concept of archetype may be applied to branding, the article also discusses how the archetype efficiency is calculated and how much of an impact it has directly on the consumer’s subconsciousness.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидаництво ХНЕУen_US
dc.subjectархетипen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectпідсвідомість.en_US
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ТЕОРІЇ АРХЕТИПІВ У ПРАКТИЦІ БРЕНДИНГУen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 659.126en_US
Розташовується у зібраннях:№ 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.