Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3867
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрембач Ю. С.-
dc.date.accessioned2013-10-01T07:17:11Z-
dc.date.available2013-10-01T07:17:11Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationТрембач Ю.С. Особливості інформаційного забезпечення маркетингових досліджень зарубіжного ринку / Ю.С. Трембач // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 5 - 7en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3867-
dc.description.abstractПроаналізовано можливі джерела інформації, їх поділ за типами. Розглянуто особливості збору інформації на зарубіжному ринку та забезпечення міжнародних маркетингових досліджень цією інформацією.en_US
dc.description.abstractПроанализированы возможные источники информации, их деление по типам. Рассмотрены особенности сбора информации на зарубежном рынке и процесс обеспечения международных маркетинговых исследований этой информацией.en_US
dc.description.abstractThe possible information sources and their division into types are analyzed. The characteristics of the information collection at the foreign market and the information support of international marketing research are considered.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectміжнародні маркетингові дослідженняen_US
dc.subjectінформаційне забезпеченняen_US
dc.subjectпервинна інформаціяen_US
dc.subjectкабінетні дослідженняen_US
dc.subjectтипи інформаціїen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЗАРУБІЖНОГО РИНКУen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc339.13.017(1-87)en_US
Розташовується у зібраннях:№ 12



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.