Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3871
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмуглякова В. С.-
dc.date.accessioned2013-10-01T08:04:52Z-
dc.date.available2013-10-01T08:04:52Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСмуглякова В.С. Теоретичні підходи до визначення економічної категорії "Стратегія підприємства" / В.С. Смуглякова // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 14 - 16en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3871-
dc.description.abstractРозглянуто визначення стратегій підприємства на зовнішньому та внутрішньому ринках. Узагальнено на основі аналізу існуючих підходів застосовність визначення для управління підприємством на національному та міжнародному ринках.en_US
dc.description.abstractРассмотрены определения стратегий предприятия на внешнем и внутреннем рынках. Обобщена на основе анализа существующих подходов применяемость определения для управления предприятием на национальном и международном рынках.en_US
dc.description.abstractThe paper investigates the definitions of the enterprise strategy in the foreign and home markets. Basing on the analysis of the existing approaches the applicability of the definition is generalized in order to run the enterprise in the national and international markets.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectстратегія підприємстваen_US
dc.subjectцілі підприємстваen_US
dc.subjectплан управління підприємствомen_US
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ "СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА"en_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc005.21:658.15en_US
Розташовується у зібраннях:№ 12



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.