Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3872
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМісевра В. Г.-
dc.date.accessioned2013-10-01T08:14:27Z-
dc.date.available2013-10-01T08:14:27Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМісевра В.Г. Обгрунтування вибору цінової стратегії підприємства на зовнішньому ринку / В.Г. Місевра // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 16 - 18en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3872-
dc.description.abstractРозглянуто цінові стратегії підприємства на зовнішньому ринку. Визначено, що поглиблений аналіз стратегій та умов їх використання на зовнішньому ринку дозволив врахувати вплив факторів зовнішнього середовища.en_US
dc.description.abstractРассмотрены ценовые стратегии предприятия на внешнем рынке. Определено, что углубленный анализ стратегий и условий их применения на внешнем рынке позволил учесть влияние факторов внешней среды.en_US
dc.description.abstractPrices strategies of an enterprise at the international market were studied. It was determined that deep analysis of the strategies and terms of their usage allowed to take into account the external factors.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectцінаen_US
dc.subjectстратегія ціноутворенняen_US
dc.subjectзовнішній ринокen_US
dc.subjectвибір цінової стратегіїen_US
dc.titleОБҐРУНТУВАННЯ ВИБОРУ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc[338.51:005.21]:339.54en_US
Розташовується у зібраннях:№ 12



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.