Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4117
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрленко Т. И.-
dc.date.accessioned2013-10-24T07:06:55Z-
dc.date.available2013-10-24T07:06:55Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationОрленко Т. И. QR-код - новый маркетинговый инструмент / Т. И. Орленко // Управління розвитком. - 2013. - № 14. - С. 90-92.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4117-
dc.description.abstractРассмотрен QR-код как новый маркетинговый инструмент. Проанализированы преимущества и недостатки данного представления информации, а также выделены перспективы использования QR-кода на украинском рынке.en_US
dc.description.abstractРозглянуто QR-код як новий маркетинговий інструмент. Проаналізовано переваги та недоліки даного подання інформації, а також виділено перспективи використання QR-коду на українському ринку.en_US
dc.description.abstractThis paper studies QR-code as a new marketing tool. The advantages and disadvantages of this presentation of information have been analyzed, as well as the prospects for the use of QR-code on the Ukrainian market have been market out.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectQR-кодen_US
dc.subjectмаркетинговая деятельностьen_US
dc.subjectпотребительen_US
dc.subjectсмартфонen_US
dc.subjectИнтернетen_US
dc.titleQR-КОД – НОВЫЙ МАРКЕТИНГОВЫЙ ИНСТРУМЕНТen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 658.822en_US
Розташовується у зібраннях:№ 14

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Орленко Т.И. QR-КОД – НОВЫЙ МАРКЕТИНГОВЫЙ ИНСТРУМЕНТ.pdf340,96 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.