Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4190
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГогой И. Ю.-
dc.contributor.authorПрокопенко Д. А.-
dc.date.accessioned2013-11-04T08:44:51Z-
dc.date.available2013-11-04T08:44:51Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГогой И. Ю. Проблемы и перспективы развития сетевого маркетинга / И. Ю. Гогой, Прокопенко Д. А. // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 82 - 84en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4190-
dc.description.abstractПроведен анализ тенденций развития сетевого маркетинга, определены его основные проблемы как формы организации торговой деятельности, продвижение продуктов на рынке, а также раскрыты его перспективы в рамках розничной торговли.en_US
dc.description.abstractThe trends of direct selling branch was analysed, the main development problems of multilevel marketing as an organization form of trade activity and its future prospect in the retail system were identified.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectрозничная торговляen_US
dc.subjectпрямые продажиen_US
dc.subjectсетевой маркетингen_US
dc.subjectдистрибьюторen_US
dc.titleПроблемы и перспективы развития сетевого маркетингаen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc346:339.138(477)en_US
Розташовується у зібраннях:№ 10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гогой И. Ю. Проблемы и перспективы развития сетевого маркетинга.pdf356,07 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.