Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4237
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКиренкова В. М.-
dc.date.accessioned2013-11-06T09:17:45Z-
dc.date.available2013-11-06T09:17:45Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКиренкова В. М. Товарная политика в маркетинге / В. М. Киренкова // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 95 - 97en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4237-
dc.description.abstractРассмотрена роль товарной политики в деятельности фирмы, которая заклю¬чается в обеспечении устойчивой структуры ассортимента и поддержании конкурентоспособности товаров. Охарактеризованы существующие товарные стратегии, их преимущества и недостатки.en_US
dc.description.abstractThe role of commercial policy of a company providing a stable structure of the range and maintaining the competitiveness of the products has been discussed. The existing commodity strategies, their advantages and disadvantages have been characterized.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectтоварная политикаen_US
dc.subjectтоварen_US
dc.subjectкачество товараen_US
dc.subjectконкурентоспособность товараen_US
dc.subjectтоварная стратегияen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетинговая средаen_US
dc.titleТоварная политика в маркетингеen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.8:658.62en_US
Розташовується у зібраннях:№ 10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Киренкова В. М. Товарная политика в маркетинге.pdf375,76 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.