Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/429
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрюхно С. Ю.-
dc.date.accessioned2012-05-22T12:33:06Z-
dc.date.available2012-05-22T12:33:06Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБрюхно С. Ю. Разработка и обоснование рекламной кампании на предприятии / С. Ю. Брюхно // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С. 47-48en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/429-
dc.description.abstractРассмотрены реклама как главный инструмент продвижение товара на рынок и виды рекламы, с помощью которых можно повысить уровень конкурентоспособности и максимизировать прибыль предприятия.en_US
dc.description.abstractAdvertising is considered as the main tool of sales promotion; forms of advertising, you can use to improve the competitiveness and maximize profits are considered.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherВидаництво ХНЕУen_US
dc.titleРАЗРАБОТКА И ОБОСНОВАНИЕ РЕКЛАМНОЙ КАМПАНИИ НА ПРЕДПРИЯТИИen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 659.117en_US
Розташовується у зібраннях:№ 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.