Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4313
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРуденко Ю. В.-
dc.contributor.authorRudenko Y. V.-
dc.date.accessioned2013-11-13T13:44:45Z-
dc.date.available2013-11-13T13:44:45Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationРуденко Ю.В. Аналіз підходів щодо визначення ефективності маркетингових витрат на промислових підприємствах / Ю.В. Руденко // Вісник НТУ «ХПІ». Серія: Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства – Харків: НТУ «ХПІ». – 2012. - № 56 (962). – С. 152-162.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4313-
dc.description.abstractВ роботі представлено систему оцінки маркетингової діяльності на основі діагностування центрів виникнення маркетингових витрат. Виділено методи та підходи щодо аналізу ефективності маркетингових витрат на промислових підприємствах. Розглянуто критерії результативності маркетингу та запропоновано класифікацію показників ефективності маркетингових витрат.en_US
dc.description.abstractВ работе представлена система оценки маркетинговой деятельности на основе диагностики центров возникновения маркетинговых затрат. Проанализированы методы и подходы к эффективности маркетинговых затрат на промышленных предприятиях. Рассмотрены средства измерения результативности маркетинга и предложена классификация показателей эффективности маркетинговых затрат.en_US
dc.description.abstractThe author presents the evaluation system of marketing activities based on diagnosing the center of marketing costs. Also he analyses the methods and approaches to marketing costs’ efficiency at industrial enterprises. He examines the means of measuring marketing effectiveness and proposes the classification of indicators marketing costs’ performance.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherНТУ «ХПІ»en_US
dc.subjectмаркетингові витратиen_US
dc.subjectефективність маркетингових витратen_US
dc.subjectпоказники ефективності маркетингової діяльностіen_US
dc.subjectрентабельність інвестицій в маркетингen_US
dc.subjectмаркетинговые затртыen_US
dc.subjectэффективность маркетинговых затратen_US
dc.subjectпоказатели эффективности маркетинговой деятельностиen_US
dc.subjectрентабельность инвестиций в маркетингen_US
dc.subjectmarketing costsen_US
dc.subjecteffectiveness of marketing expensesen_US
dc.subjectthe performance of marketing activitiesen_US
dc.subjectmarketing ROIen_US
dc.titleАналіз підходів щодо визначення ефективності маркетингових витрат на промислових підприємствахen_US
dc.title.alternativeАнализ подходов к определению эффективности маркетинговых затрат на промышленных предприятияхen_US
dc.title.alternativeThe analysis of approaches to determining marketing costs’ effectiveness at industrial enterprisesen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 658.8:657.471en_US
Розташовується у зібраннях:Статті (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.