Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/431
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМасляк Т. А.-
dc.date.accessioned2012-05-22T12:47:02Z-
dc.date.available2012-05-22T12:47:02Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМасляк Т. А. Формування маркетингової стратегії на підприємстві / Т. А. Масляк // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С. 50-52en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/431-
dc.description.abstractРозглянуто сутність маркетингової стратегії підприємства та її роль у його діяльності, основні етапи процесу розробки і вибору стратегії маркетингу, яка передбачає певну схему поведінки підприємства на ринку.en_US
dc.description.abstractThe article discusses the essence of the marketing strategy of the company and its role in its activities, the main stages of the design and choice of marketing strategy, which includes a pattern of enterprises behavior on the market.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидаництво ХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectвиди маркетингових стратегійen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 339.13en_US
Розташовується у зібраннях:№ 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.