Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4354
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДанелян І. І.-
dc.date.accessioned2013-11-15T08:39:45Z-
dc.date.available2013-11-15T08:39:45Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДанелян І.І. Організація послуг банків із розрахунково-касового обслуговування та шляхи поліпшення їх якості / І.І. Данелян // Управління розвитком. - 2013. - №17. - С. 92 - 94en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4354-
dc.description.abstractДосліджено поняття "розрахунково-касове обслуговування клієнтів банку", "касові операції", розглянуто їх організацію. Запропоновано шляхи вдосконалення якості послуг у сфері обслуговування клієнтів комерційних банків та визначено їх недоліки та переваги.en_US
dc.description.abstractИсследованы понятия "расчетно-кассовое обслуживание клиентов банка", "кассовые операции", рассмотрена их организация. Предложены пути усовершенствования качества услуг в сфере обслуживания клиентов коммерческих банков и определены их недостатки и преимущества.en_US
dc.description.abstractThe concepts of "bank customer settlement and cash services" and "cash payments" were studied and their organization was considered. Ways to improve customer service in commercial banks are offered and their advantages and disadvantages are determined.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectрозрахунково-касове обслуговуванняen_US
dc.subjectкасова готівкаen_US
dc.subjectІнтернет-банкінгen_US
dc.subjectSMS-банкінгen_US
dc.subjectкасові операціїen_US
dc.subjectсистема електронного банкінгуen_US
dc.subjectсистема "Клієнт-Банк"en_US
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ ПОСЛУГ БАНКІВ ІЗ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ШЛЯХИ ПОЛІПШЕННЯ ЇХ ЯКОСТІen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc336.717.13en_US
Розташовується у зібраннях:№ 17



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.