Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4369
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРуденко Ю. В.-
dc.contributor.authorРуденко Ю. В.-
dc.contributor.authorRudenko Y. V.-
dc.date.accessioned2013-11-15T11:25:32Z-
dc.date.available2013-11-15T11:25:32Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationРуденко Ю.В. Практика оцінювання ефективності маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах машинобудівної галузі / Ю.В. Руденко // Економіка та підприємництво: Матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції «Наука України. Перспективи та потенціал» (Одеса, 30–31 травня 2013 р.). / Всеукраїнське громадянське об’єднання «Нова освіта». – Одеса, 2013. – С. 61–63.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4369-
dc.description.abstractПроаналізовано маркетингову діяльність промислових підприємств України. Дана кількісна характеристика машинобудівних підприємств у відповідності до застосованих показників оцінки ефективності маркетингових витрат та діяльності відділу маркетингу.en_US
dc.description.abstractПроанализирована маркетинговая деятельность промышленных предприятий Украины. Дана количественная характеристика машиностроительных предприятий в соответствии с применяемыми показателями оценки эффективности маркетинговых затрат и деятельности отдела маркетинга.en_US
dc.description.abstractThe author analyzes the marketing activities of industrial enterprises in Ukraine. This quantitative characterization of engineering enterprises in accordance with the applicable indicators to measure the effectiveness of marketing expenditures and marketing activities.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВсеукраїнське громадянське об’єднання «Нова освіта»en_US
dc.subjectмаркетингові витратиen_US
dc.subjectефективність маркетингуen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectвідділ маркетингуen_US
dc.subjectмаркетинговые затратыen_US
dc.subjectэффективность маркетингаen_US
dc.subjectмаркетинговая деятельностьen_US
dc.subjectотдел маркетингаen_US
dc.subjectmarketing costsen_US
dc.subjectmarketing effectivenessen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectmarketing departmenten_US
dc.titleПрактика оцінювання ефективності маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах машинобудівної галузіen_US
dc.title.alternativeПрактика оценки эффективности маркетинговой деятельности на отечественных предприятиях машиностроительной отраслиen_US
dc.title.alternativeThe practice of assessment marketing effectiveness at domestic engineering enterprisesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.