Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/443
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОйсарова О. В.-
dc.date.accessioned2012-05-23T08:30:02Z-
dc.date.available2012-05-23T08:30:02Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationОйсарова О. В. Шляхи розвитку рекламних послуг в Україні / О. В. Ойсарова // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С. 60-62en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/443-
dc.description.abstractРозглянуто перспективи розвитку ринку рекламних послуг України. Визначено труднощі, що виникають у процесі рекламної діяльності, розробки і конкурування рекламних заходівen_US
dc.description.abstractThe article considers the prospects of advertising market of Ukraine. There are number of solutions to be adopted in order to help companies entering the arena of the international fight and make a decent competition in the inventions worldwide.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидаництво ХНЕУen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectрекламна інноваціяen_US
dc.subjectрекламні методиen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectмонополіяen_US
dc.titleШЛЯХИ РОЗВИТКУ РЕКЛАМНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 659.113(477)en_US
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ойсарова О. В. Шляхи розвитку рекламних послуг в Україні.pdf224,6 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.