Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4461
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУшкальов В. В.-
dc.contributor.authorГригоренко А. М.-
dc.contributor.authorНаумік К. Г.-
dc.date.accessioned2013-11-22T07:56:37Z-
dc.date.available2013-11-22T07:56:37Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationОрганізація діяльності державного службовця : навчальний посібник / К. Г. Наумік, А. М. Григоренко, В. В. Ушкальов ; (гриф МОН України, лист № 1/11-4088 від 25.05.11 р.). – Харків : Вид. ХНЕУ, 2011. – 320 с.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4461-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику висвітлені теоретичні положення та практичні аспекти створення сприятливих умов для ефективної діяльності державного службовця, формування навичок ефективного виконання державними службовцями та посадовими особами місцевого самоврядування їх посадових обов’язків, методичні засади формування мовної культури в діловому мовленні державних службовців. Навчальний посібник містить також комплекс методичних засобів для перевірки рівня засвоєння теоретичних знань, сформованості практичних умінь з дисципліни та розвитку професійно важливих якостей. Також посібник буде корисним для викладачів, аспірантів, студентів і слухачів навчальних закладів системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації персоналу державної служби.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherИзд. ХНЕУen_US
dc.subjectорганізація діяльностіen_US
dc.subjectдержавна службаen_US
dc.subjectумови праціen_US
dc.subjectділова українська моваen_US
dc.titleОрганізація діяльності державного службовця : навчальний посібникen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ушкальов_Організація діяльності.pdf2,3 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.