Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4526
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіхайліченко Д. С.-
dc.date.accessioned2013-12-16T09:40:01Z-
dc.date.available2013-12-16T09:40:01Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМіхайліченко Д.С. Формування фінансової стратегії підприємства кондитерської галузі за допомогою методу SWOT-аналізу / Д.С. Міхайліченко // Управління розвитком. - 2013. - №18. - С. 27 - 31en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4526-
dc.description.abstractПроведено дослідження стратегічного аналізу підприємства за допомогою методу SWOT-аналізу, оцінено внутрішні та зовнішні чинники, які впливають на розвиток підприємства, проаналізовано переваги та недоліки методів аналізу.en_US
dc.description.abstractПроведено исследование стратегического анализа предприятия с помощью метода SWOT-анализа, оценены внутренние и внешние факторы, влияющие на развитие предприятия, проанализированы преимущества и недостатки методов анализа.en_US
dc.description.abstractA study of the strategic analysis of the company based on the method of SWOT-analysis is conducted. The internal and external factors that influence the development of enterprises are evaluated. Advantages and disadvantages of methods of analysis are discussed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectфінансова стратегія підприємстваen_US
dc.subjectстратегічний аналізen_US
dc.subjectSWOT-аналізen_US
dc.subjectелементиen_US
dc.subjectперевагиen_US
dc.subjectнедолікиen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА КОНДИТЕРСЬКОЇ ГАЛУЗІ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДУ SWOT-АНАЛІЗУen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.15:005.21:[005.52:005.33]en_US
Розташовується у зібраннях:№ 18



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.