Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4564
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZozulya, M.-
dc.date.accessioned2013-12-18T08:46:50Z-
dc.date.available2013-12-18T08:46:50Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationZozulya M. PROBLEMS OF UKRAINIAN BRANDS DEVELOPMENT / M. Zozulya // Управління розвитком. - 2013. - №19. - С. 168-169en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4564-
dc.description.abstractThe article deals with the creation and promotion of the company brand. The essence of the brand concept, the stages of creating and promoting brands and problems of Ukrainian brands are studied.en_US
dc.description.abstractРозглянуто проблему створення і просування бренда компанії. Досліджено суть поняття "бренд", етапи створення і просування брендів і проблеми українських брендів.en_US
dc.description.abstractРассмотрена проблема создания и продвижения бренда компании. Исследованы суть понятия "бренд", этапы создания и продвижения брендов и проблемы украинских брендов.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectcreation of branden_US
dc.subjectpromotion of branden_US
dc.subjectproblems of branden_US
dc.titlePROBLEMS OF UKRAINIAN BRANDS DEVELOPMENTen_US
dc.subject.udc659.127.4en_US
Розташовується у зібраннях:№ 19

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
M. Zozulya PROBLEMS OF UKRAINIAN BRANDS DEVELOPMENT.pdf195,44 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.