Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4611
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБиков Я. Ю.-
dc.date.accessioned2013-12-19T08:32:34Z-
dc.date.available2013-12-19T08:32:34Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБиков Я. Ю. Визначення конкурентних переваг для підприємства / Я. Ю. Биков // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 107 - 109en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4611-
dc.description.abstractРозглянуто сутність поняття конкурентної переваги, визначено взаємозв’язок конкурентної переваги та конкурентоспроможності товару й підприємства. Зроблено аналіз основних складових конкурентної переваги та подано коротку характеристику сутності конкурентної переваги для позиціонування товару на ринку.en_US
dc.description.abstractThe article deals with the essence of the concept of competitive advantage, defines the correlation of competitive advantage and the competitiveness of goods and companies. The main components of competitive advantage have been analysed and a briex characteristics of the nature of competitive advantage for product positioning in the market has been given.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectконкурентна перевагаen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectконкурентоспроможність товаруen_US
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваen_US
dc.titleВизначення конкурентних переваг для підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc339.54en_US
Розташовується у зібраннях:№ 10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Биков Я. Ю. Визначення конкурентних переваг для підприємства.pdf376,78 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.