Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4741
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSorokotiazhenko K. S.-
dc.date.accessioned2013-12-24T08:00:59Z-
dc.date.available2013-12-24T08:00:59Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationSorokotiazhenko K. THE ROLE OF ADVERTISING IN SOCIETY / K. Sorokotiazhenko // Управління розвитком. - 2013. - №18. - С. 137 - 139en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4741-
dc.description.abstractThe article deals with the problems of advertising in modern society. Different approaches to advertising were regarded. Some ways advertisements influence consumers were revealed. The strategies of successful advertising were outlined and the consequences of advertising were analyzed.en_US
dc.description.abstractРозглянуто деякі проблеми рекламної діяльності у сучасному суспільстві, різні підходи до реклами. Розкрито шляхи впливу реклами на споживача. Досліджено стратегії успішної рекламної діяльності та проаналізовані її можливі наслідки.en_US
dc.description.abstractРассмотрены некоторые проблемы рекламной деятельности в современном обществе, различные подходы к этой деятельности. Исследованы стратегии успешной рекламной деятельности и проанализированы ее возможные последствия.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectcommercial advertisingen_US
dc.subjectsocial advertisingen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectmedia usersen_US
dc.subjectcustomersen_US
dc.subjectnational creativityen_US
dc.subjectadvertising agenciesen_US
dc.subjectemploymenten_US
dc.titleTHE ROLE OF ADVERTISING IN SOCIETYen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc659.117en_US
Розташовується у зібраннях:№ 18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sorokotiazhenko K. THE ROLE OF ADVERTISING IN SOCIETY.pdf238,23 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.