Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4882
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХаллыев Г. М.-
dc.date.accessioned2014-01-27T07:38:37Z-
dc.date.available2014-01-27T07:38:37Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationХаллыев Г.М. Брендинг как важная составляющая современного маркетинга / Г.М. Халлыев // Управління розвитком. - 2013. - №23. - С. 10 - 12en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4882-
dc.description.abstractПредставлено описание брендинга как фактора конкурентоспособности и условия стабилизации фирмы на рынке. Выявлены основные проблемы отечественного брендинга. Представлены основные задачи и этапы формирования брендинга.en_US
dc.description.abstractНаведено опис брендингу як чинника конкурентоспроможності та умови стабілізації фірми на ринку. Виявлено основні проблеми вітчизняного брендингу. Подано основні завдання та етапи формування брендингу.en_US
dc.description.abstractThe article describes branding as a factor of competitiveness and the conditions for the stabilization of the company in the market. The basic problems of national branding are identified. The key objectives and stages of branding are described.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectконкуренция товараen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectлоготипen_US
dc.subjectимиджen_US
dc.subjectторговая маркаen_US
dc.titleБрендинг как важная составляющая современного маркетингаen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc659.126en_US
Розташовується у зібраннях:№ 23



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.