Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/495
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитвиненко К. О.-
dc.date.accessioned2012-05-28T13:14:37Z-
dc.date.available2012-05-28T13:14:37Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛитвиненко К. О. Основні атрибути успішного бренда / К. О. Литвиненко // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С. 74-77en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/495-
dc.description.abstractРозглянуто основні атрибути успішного бренда, наведено характеристику цих атрибутів, причини використання брендів на світових ринках, складові бренда та їх загальну характеристику.en_US
dc.description.abstractBasiс attributes of successful brand, the reasons for utilization of brands in the world market, as well as the structure of a brand and its character are considered.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидаництво ХНЕУen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectпричини використання бренда на світових ринкахen_US
dc.subjectатрибути брендаen_US
dc.subjectхарактеристика атрибутів бренда.en_US
dc.titleОСНОВНІ АТРИБУТИ УСПІШНОГО БРЕНДАen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 659.126en_US
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Литвиненко К. О. Основні атрибути успішного бренда.pdf251,49 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.