Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5000
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛазоренко А. В.-
dc.date.accessioned2014-02-04T11:55:28Z-
dc.date.available2014-02-04T11:55:28Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЛазоренко А. В. Основні властивості іміджу підприємства / А. В. Лазоренко //Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 109 - 111en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5000-
dc.description.abstractРозглянуто основні елементи іміджу підприємства та його вплив на формування конкурентоспроможності. Наведено детальну характеристику функцій іміджу підприємства та охарактеризовано його структуру. Відображено взаємозв’язок елементів іміджу в межах підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку.en_US
dc.description.abstractThe article deals with the basic elements of the company image and its impact on the competitiveness and gives a detailed description of the functions of the company image and characterizes its structure. The relationship of image elements within the framework of increasing the competitiveness in the market has been reflected.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectіміджen_US
dc.subjectфірмовий стильen_US
dc.subjectелементи іміджуen_US
dc.subjectіміджева структураen_US
dc.titleОсновні властивості іміджу підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc339.54en_US
Розташовується у зібраннях:№ 10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лазоренко А. В. Основні властивості іміджу підприємства.pdf396,98 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.