Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5045
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІвахно В. В.-
dc.date.accessioned2014-02-06T08:49:51Z-
dc.date.available2014-02-06T08:49:51Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationІвахно В. В. Маркетинг та його специфіка в банківській сфері України / В. В. Івахно // Управління розвитком. - 2013. - №20. - С. 61-63en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5045-
dc.description.abstractРозглянуто основні тенденції та особливості розвитку банківського маркетин¬гу у сучасних умовах, визначено основні види та інструменти маркетингу відносин. Досліджено функціонування банківського менеджменту в умовах кризи та посткризового стану економікиen_US
dc.description.abstractThe article reviews the main trends and characteristics of bank marketing in modern conditions. The main types and instruments of relationship marketing are defined. Bank operation management in crisis and post-crisis economy is studied.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectбанківський маркетингen_US
dc.subjectбанківська сфераen_US
dc.subjectдепозитиen_US
dc.subjectмаркетинговий інструментарійen_US
dc.subjectкредитуванняen_US
dc.subjectфінансова кризаen_US
dc.subjectстратегія банкуen_US
dc.subjectсегментуванняen_US
dc.subjectівент-маркетингen_US
dc.titleМАРКЕТИНГ ТА ЙОГО СПЕЦИФІКА В БАНКІВСЬКІЙ СФЕРІ УКРАЇНИen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc336.71en_US
Розташовується у зібраннях:№ 20



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.