Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5129
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.date.accessioned2014-02-07T12:24:03Z-
dc.date.available2014-02-07T12:24:03Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationХарченко В. С. Організаційно-правове забезпечення охорони бренда / В. С. Харченко //Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 147 - 150en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5129-
dc.description.abstractРозглянуто основні законодавчі акти, що регулюють питання формування бренда підприємства і використання інтелектуальної власності. Подано докладну характеристику використання українського законодавства підприємствами в процесі розробки та становлення бренда.en_US
dc.description.abstractThis article discusses the basic laws governing the formation of companies brand and use of intellectual property. The detailed description of using the Ukrainian laws by the companies in the process of development and establishment of the brand has been given.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectтоварний знакen_US
dc.subjectлоготипen_US
dc.subjectбрендове ім’яen_US
dc.titleХарченко В. С. Організаційно-правове забезпечення охорони брендаen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc005.33:6en_US
Розташовується у зібраннях:№ 10



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.