Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5161
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоджамкулыев Р.-
dc.date.accessioned2014-02-10T08:00:46Z-
dc.date.available2014-02-10T08:00:46Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationХоджамкулыев Р. Торговая марка и ее ценность / Р. Ходжамкулыев //Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 161 - 162en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5161-
dc.description.abstractРассмотрены основные особенности развития торговых марок в современном обществе, представлена характеристика известных торговых марок, приведены основные характеристики торговой марки с точки зрения ее успешного развития на рынке.en_US
dc.description.abstractThe paper describes the main features of the development of trademarks in modern society, characterizes the famous brands, gives the main characteristics of the brand in terms of its successful development in the market.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.subjectтоварная маркаen_US
dc.subjectсильный брендen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.titleТорговая марка и ее ценностьen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc659.137.1en_US
Розташовується у зібраннях:№ 10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ходжамкулыев Р. Торговая марка и ее ценность.pdf390 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.