Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5167
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрязнов О. Ю.-
dc.date.accessioned2014-02-10T08:11:40Z-
dc.date.available2014-02-10T08:11:40Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГрязнов О. Ю. Бренд-менеджмент у системі стратегічного управління підприємствомen_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5167-
dc.description.abstractРозглянуто проблеми визначення завдань бренд-менеджменту в контексті стратегічного розвитку підприємства. Показано, що використання бренд-менеджменту є проявом інноваційної активності та стратегічного бачення керівництвом перспектив розвитку ринку в цілому і свого підприємства зокрема. Обґрунтовано зміст елементів бренд-менеджменту та його понятійний апарат, що забезпечує узгодженість в їхній інтерпретації.en_US
dc.description.abstractThe article discusses the problems concerning the main tasks of brand management in the context of enterprise strategic development. Practical application of brand management has been proved to reveal the enterprise innovation activity and strategic perspectives in the market’s development process as a whole and enterprise development in particular. The content of brand management elements and is conceptual apparatus, which guarantees the coordination in the elements interpretation have been grounded.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectбренд-менеджментen_US
dc.subjectконцепціяen_US
dc.subjectстратегічний розвитокen_US
dc.subjectспоживачen_US
dc.subjectмодельen_US
dc.subjectбренд- стратегіяen_US
dc.titleБренд-менеджмент у системі стратегічного управління підприємствомen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc005.336en_US
Розташовується у зібраннях:№ 10



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.