Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5177Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Козлова В. Г. | - | 
| dc.date.accessioned | 2014-02-10T08:39:24Z | - | 
| dc.date.available | 2014-02-10T08:39:24Z | - | 
| dc.date.issued | 2013 | - | 
| dc.identifier.citation | Козлова В. Г. Модель мотивації до навчання керівників / В. Г. Козлова // Управління розитком. - 2013. - №20. - С. 104-107 | en_US | 
| dc.identifier.uri | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5177 | - | 
| dc.description.abstract | Проаналізовано взаємозв'язок між формами навчання та потребами, рівнем мотивації і віком керівників підприємства. Побудовано модель мотивації до навчання керівників, надано її характеристику. | en_US | 
| dc.description.abstract | The relationship between forms of training, needs, level of motivation and age of managers is analyzed. A model of top-manager's motivation for learning, and its characteristics, is built | en_US | 
| dc.language.iso | uk | en_US | 
| dc.publisher | Видавництво ХНЕУ | en_US | 
| dc.subject | професійне навчання | en_US | 
| dc.subject | мотивація | en_US | 
| dc.subject | керівник | en_US | 
| dc.subject | організація | en_US | 
| dc.subject | потреби | en_US | 
| dc.subject | форми навчання | en_US | 
| dc.subject | метод | en_US | 
| dc.subject | тренінг | en_US | 
| dc.subject | семінар | en_US | 
| dc.subject | навчальний туризм | en_US | 
| dc.title | МОДЕЛЬ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ КЕРІВНИКІВ | en_US | 
| dc.type | Article | en_US | 
| dc.subject.udc | [005.32:331.36]:005.91 | en_US | 
| Розташовується у зібраннях: | № 20 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Козлова В. Модель мотивації до навчання керівників.pdf | 242,3 kB | Adobe PDF |  Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
