Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/522
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДомніч П. В.-
dc.date.accessioned2012-05-30T06:13:02Z-
dc.date.available2012-05-30T06:13:02Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДомніч П.В. Роль основних носіїв інформації в розвитку сучасної реклами / П.В. Домніч // Управління розвитком. - 2012. - №5. - С. 156 - 158en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/522-
dc.description.abstractРозкрито тему розвитку реклами в сучасному суспільстві, проаналiзовано основні вимоги до реклами, а також рейтинг ефективностi впливу на споживача рекламної продукцii вiдносно розповсюдження її через найбільш впливові заcоби масової інформації.en_US
dc.description.abstractThe author of this article exposes the theme of development of advertising in modern society, analyzes the basic requirements to advertising, and also rating of the effectiveness of influence on consumer of advertising products in respect of spreading it through most influencial means of mass information.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectЗМІen_US
dc.subjectтоварen_US
dc.subjectпослугаen_US
dc.titleРОЛЬ ОСНОВНИХ НОСІЇВ ІНФОРМАЦІЇ В РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ РЕКЛАМИen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 659.111.2en_US
Розташовується у зібраннях:№ 5



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.