Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5288
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНовосельцева К. В.-
dc.date.accessioned2014-02-12T08:12:53Z-
dc.date.available2014-02-12T08:12:53Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationНовосельцева К. В. Оцінка конкурентоспроможності продукції підприємства на прикладі ТМ "Приправка" / К. В. Новосельцева // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 54 - 58en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5288-
dc.description.abstractРозглянуто питання оцінки конкурентоспроможності продукції підприємства. Проаналізовано основні економічні категорії поняття "конкурентоспроможність продукції" та її складові. Виявлено основні складові конкурентоспроможності продукції ТМ "Приправка". На основі зібраної інформації сформовано висновки і подано рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності продукції ТМ "Приправка".en_US
dc.description.abstractThe paper examines the problem of assessment of the enterprise competitiveness. The main economic categories of the term "competitiveness of products" and its elements are analyzed. The basic components of TM "Pripravka" competitiveness are identified. Recommendations on improving the product competitiveness of TM "Pripravka" were provided based on the collected information.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectпродукціяen_US
dc.subjectтоварen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectчастка ринкуen_US
dc.subjectспоживачen_US
dc.subjectасортиментний портфельen_US
dc.titleОцінка конкурентоспроможності продукції підприємства на прикладі ТМ "Приправка"en_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc339.137en_US
Розташовується у зібраннях:№ 1-2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.