Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5331
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОвчар Т. В.-
dc.date.accessioned2014-02-12T14:13:24Z-
dc.date.available2014-02-12T14:13:24Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationОвчар Т. В. Вибір критеріїв формування структури збутової політики торгівельних підприємств / Т. В. Овчар // Управління розвитком. - 2013. - №20. - С. 163-165en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5331-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні основи збутової політики на підприємстві, досліджено визначення поняття "збутова політика", визначено особливості реалізації збутової політики торгівельних підприємств, запропоновано критерії вибору структури збуту торгівельних під¬приємств.en_US
dc.description.abstractThe theoretical foundations of marketing policy of the company are studied. The definition of "sales policy" and peculiarities of marketing policy of commercial enterprises are analysed. Criteria for selecting the sales structure of retailers are offereden_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectзбутова політикаen_US
dc.subjectзбутова діяльністьen_US
dc.subjectторгівельна діяльністьen_US
dc.subjectканали збутуen_US
dc.subjectреалізаціяen_US
dc.subjectпокупецьen_US
dc.subjectтоварen_US
dc.subjectторгівельна системаen_US
dc.subjectнепрямий канал збутуen_US
dc.titleВИБІР КРИТЕРІЇВ ФОРМУВАННЯ СТРУКТУРИ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc005.332.4en_US
Розташовується у зібраннях:№ 20



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.