Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1691-1700 зі 6399 (час пошуку: 0.024 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Formation of the strategy of the company in international businessLytvynenko A.; Lytvynenko E.
2023Іноземна мова академічної та професійної комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Публічне управління» першого (бакалаврського) рівняБорова Т. А.; Гонтаренко І. С.
2022Ruscism as a New Version of TotalitarianismRomanyuk O.
2022Педагогічна та соціальна психологія: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки" освітньої програми "Педагогіка та адміністрування освіти" другого (магістерського) рівняПолякова Г. А.
2022Інформаційно-аналітичний інструментарій міжнародного бізнесу: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівняІващенко Г. А.
2022Міжнародна торгівля в умовах цифровізації глобальной економікиЛитвиненко А. О.; Литвиненко О. Д.
2022The Impact of the Covid-19 Pandemic on the Dynamics of Financial Instruments in the World TradeOtenko I.; Hrabynskyi I.; Lytvynenko A.; Lytvynenko E.; Povoroznyk M.; Nikitin D.
2022Innovative Technologies for Company Marketing Process – From 4P to 4E: The Case of LEGO GroupParkhomenko O.; Iarmosh O.
2022Features of the development of the enterprise's export strategyParkhomenko N.
2022International experience of forming the city brandParkhomenko N.