Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1701-1710 зі 6312 (час пошуку: 0.008 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Інформаційно-аналітичний інструментарій міжнародного бізнесу: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівняІващенко Г. А.
2022Міжнародна торгівля в умовах цифровізації глобальной економікиЛитвиненко А. О.; Литвиненко О. Д.
2022The Impact of the Covid-19 Pandemic on the Dynamics of Financial Instruments in the World TradeOtenko I.; Hrabynskyi I.; Lytvynenko A.; Lytvynenko E.; Povoroznyk M.; Nikitin D.
2022Innovative Technologies for Company Marketing Process – From 4P to 4E: The Case of LEGO GroupParkhomenko O.; Iarmosh O.
2022Features of the development of the enterprise's export strategyParkhomenko N.
2022International experience of forming the city brandParkhomenko N.
2022Філософія: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" освітньої програми «Банківська справа» першого (бакалаврського) рівняКоротков Д. С.
2021Роль медійної дипломатії у зовнішній політиці України: основні переваги та недолікиПробийголова Ю. О.
2021Ребрендинг України у міжнародному інформаційному середовищіСоляр К. Р.
2021Ядерна війна: сучасна реальність або утопіяГорбачевський Н. П.