Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 6416 (час пошуку: 0.028 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Організація міжнародної рекламної діяльності підприємстваОсадчий А. В.; Osadchy A. V.
2015Просторова диференціація регіонів УкраїниОмельченко О. І.
2019Визначення цілей маркетингового управління для прогнозування розвитку кафедри в закладах вищої освітиКравченко Г. Ю.; Мовмига Н. Є.
2015Bank's financial management technologies forming at strategic and operational levelsChmutova I. M.
2016Стратегічні заходи формування корпоративної культури в процесі організаційних змін підприємстваОтенко І. П.; Чепелюк М. І.
2016Проблеми фінансового планування діяльності банку та шляхи їх вирішенняКолодізєв О. М.; Киркач С. М.
2016Теоретичні засади моделювання відкритої економіки. Тема 32.Липов В. В.; Lypov V. V.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Підготовка рукопису до видання" для студентів спеціальностей 8.05150102 "Технології електронних мультимедійних видань", 8.05150103 "Комп'ютерні технології та системи видавничо-поліграфічного виробництва" денної форми навчанняЧеремська О. С.; Ходарєва І. М.; Черемская О. С.; Ходарева И. Н.; Cheremska O. S.; Khodarieva I. M.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Професійні комунікації у міжнародному бізнесі" для студентів усіх спеціальностей денної форми навчанняКолбіна Т. В.; Безугла І. В.; Лукашова Л. В.
2010Концепт міста й бінарна опозиція «місто / село» у хронотопі Слісаренкової прози.Шкоріна І. М.; Шкорина И. М.; Shkorina I. M.